Sol & Kyla...

Mmmm, mkt riktigt det är hur dagens väder skulle kunna beskrivas, det är strålande sol ute men det är inte mer än 13 grader, hade mer än gärna fått vara ett par grader varmare...Men o andra sidan så hade jag la inte kunnat njuta av det ändå eftersom jag sitter o kämpar på KASAM... Men iof hade jag vetat att det skulle vara massor m mega varmt ute hade kanske ja kanske KASAM varit klart....Det är verkligen ingen svår tenta o göra men det går så fruktanvsärt segt ändå, venne varför, att jag e slapp o slö kan det jue iof bero på....

Förmiddagen som gått inledes med en promenix runt Nissan m Johanna, härligt att hon bor så nära nu, känns som vi kan göra sånt oftare då, o leka mer oxå för den delen, mkt trevligt...Sen har förmiddagen bestått av tvättning o plugg, Hanna o Lisa var förbi en sväng oxå, klant Hanna har slyckats sumpa sin nyckel i postfacket, jobbigt, det värsta e nog ändå att hon förvarar extra nyckeln i Varberg, kan ni förklara hur det är logiskt för mig?! Ja, nu blir det till o skriva klart tentan, städa, diska....Sen så kommer Goofy hit runt fem tiden o då ni ja då ska det börja firas på allvar vid fem i dag så innebär det att även jag har sommarlov, lycka på hög nivå :) Jag ska fira in sommarlovet riktigt ordentligt de närmsta dagarna, ska nämligen köra en tre dagars, tur att jag e ung o pigg så att jag klarar av detta ;)

Nej om jag ska ta o fortsätta nu kanske så jag får sommarlov snaaaart :)

Hoppas ni har en kanon dag!


Over nad Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0