Skogsmulle

Jupp idag har jag vart ute i Aleskogen o nycklat blommor o kollat på växter, var faktiskt helt ok för solen sken ju....Dock känns det som det kommer bli aningens svårt att klara duggan på tors men men jag pluggar o står i o klarar jag den inte får jag la göra om den....Lite konstigt känns det dock att vi inte förrän på onsdag får den slutgiltiga listan på vilka växter vi ska kunna så det får la bli en all nigher :p Hanna M har idag gett mig ett smeknamn nämligen skogsmulle detta för att jag hade regnjacka, gummistövlar o ryggsäck på exkutionen, hahha jag tror nog egentligen att hon var lite avis, undra vad hon kommer o säga imon när jag tänkte ta m mig en termos oxå :p

Annars har dagen vart bra oxå, har varit ute o power walkat i det underbara vädret, det är verkligen ett bra hjälpmedel mot mina aggressioner för det finns det en del inom mig just nu..Vissa människor ja jag förstår mig verkligen inte på dem  ibland gränsen är snart nådd, men men sånt e livet... Jag har en väldigt stor hemlängtan just nu, men det är faktiskt inte mer än ett par veckor kvar tills jag får komma hem o bort från allt här ett slag, vara nära min famlij, njuta av ledigheten, sol, sommar, åka båt o umgås m mina fina o mkt saknade vänner där hemma...Ja, jag har ju ej vart hemma sen i påskas så det kanske ej e så konstigt att jag längtar hem.... 

Nej nu ska jag återgå till min artlista.....

Ha en fortsatt fin kväll alla fina :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0