Regn, regn o åter regn...

Det blidde ingen exkution idag, gött för jag hade nog vart lagom putt om jag skulle spenderat sex timmar ute i skogen i konstant spöregn... Istället så blir det plugg på bibblan m min nyvunna florestik o faunustik vän, vi ska ta o göra en artlista så vi har ngt o plugga på tills duggan på torsdag, hoppas vi får klart den så att vi kan koncentera oss på den o förhoppningsvis klara duggan.... Efter det tänlte jag knåpa lite mer på min engelska artikel innan jag tar helg....Helgen kommer att inledas m lite förstädning sen en sväng till Hanna för lite hej då mys, o sist men inte minst ska jag myyyyyyyyyyysa en massa m den fina ikväll, längtar o ler :) Ska du hitta på ngt skoj i helgen då?

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

ja

2009-06-12 @ 16:02:23
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0