Lyckan e total...

Jaaaa det är den vill jag lova, för vet ni det är sol sol SOL i Halmstad fy som jag längtat, känns som det har regnat i veckor nu.... Ja ska ta o bege mig ut på en promenix i solen o suga in så mkt lycka jag bara kan, guud jag tar verkligen inte tillvara på solen så mkt som jag borde när den väl e här, o inte kan jag njua fullt ut idag heller eftersom jag ska skura, diska o plugga men en promenix kommer nog göra susen....

Annars då jo då bilen går bra, igår så var jag hemma hos fin o fick mumsig mat o mys det var trevligt minsann...Och idag har jag än inte gjort så mkt vettigt håller på o väntar på att tvätten ska bli klar....Ikväll blir det utgång som alltid, Johanna o Sandra grymma som attan :p Ikväll ska det dessutom förfestas m fin, Magnus o vän, hmm undra hur det ska gå.....Jag venne än heller vad jag ska ha på mig, nån som har ngt förslag så uppskattas det ska ni veta....




Kan man bli bättre o snyggare än oss, svaret e självklat NEJ!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0