Lite onödigt vetande...

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Gråa jogging, hallonrosa linne, Fred Perry tröja.
Vad använder du just nu för skor: Skolös
Favoritfärg på kläder: Svart såklart :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Goofy
Du pratade med: Goofy
Du delade en drink med: Jag har bacillskräck, men var tydligen full nog att smaka på Hanna o Johannas igår :p
Du gick på bio med: Ojojoj, e inte på bio så ofta...Johan, Hanna, Tiina, Robban & Johan
Du gick på stan med: Goofy
Skällde på dig: Hanna & Goofy

Senaste
Låt du hörde:
Kapten Nemo
Film du såg: Ghosts of girlsfriend of the past
Mat du åt: Frulle, bestående av  fil m massa mumsig färsk fruk pumpakärnor solroskärnor o ett litet ägg
Kram: Goofy
Puss: Hemligt :p
Fest: Igår :)
Känslan: tre månaders mensvärk, inte ok!
Ilska: Goofy, jävla klantarselt ska jämt glömma ngt så jag får köra henne två rundor hem!
Resa: Med Maja till Karpatos, Grekland förra sommaren.
Glädje: Igår, partaja m mina fina tjejer :)
Dröm: Ja, drömde här om natten en icke rumsren dröm om min lilla pojk :p
Boken du läste: Perspektiv på specialpedagogik :(
Personen du träffade: Goofy
Personen du pratade i telefon med: Hanna
Personen du fick sms av: Johanna.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig hänt, men åt den snuskigaste korven någonsin igår, mår illa av tanken..
Gången du var utomhus: Idag....
Gången du sov: I natt....
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I påskas
Saken du köpte:
En massa mums till idag o imon...

Om dig

Namn: Sandra
Ålder: 26
Smeknamn: Sponge, min lilla tös :p
Syskon: Två bröder o två systrar
Sysselsättning: Pluggar......Men har SOMMARLOV :D
Bra egenskaper: Omtänksam, snäll,envis,  ALLMÄNT BÄST :p
Dåliga egenskaper: Envis, obetänksam, Goofy säger att jag e dryg oxå men kan ej hålla m....
Linje/klass: Lärarutbildning Bmano
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 35-36

Hoppas ni nu blev lika tillfredställda av detta som jag blev......


Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0