Känsla av sammanhang...

Hmm, ja det är namnet på den tentan jag sitter o skriver...Känns dock som jag har väldigt lite känsla av sammanhang just nu, meningsfullheten är nog rätt bra o lika så hanterbarheten värre e det m begripligheten, ja ni det e bra märkligt hur livet är..... Människor kommer o går o jag ibland väldigt ensam står, så poetiskt va :p Tänk på alla människor som man under hela ens liv mött o som påverkat en på många olika sett, det sägs jue att alla människor man träffat o situationer som påverkat en ska gynna ens utveckling, men i bland så kan jag undra, undra vad vitsen egentligen var....

Annars då, jo dagen har varit till belåtenhet, den har spederats med min älskade Goofy, som jag alltför sällan får göra nu för tiden, men jag tar iaf vara på den tiden hon finns tillgänlig ;) Det blidde en vända på stan, jag bytte en par byxor till ett par andra, köpte ett par shorts som var på rea edast 49 kr, o ett halsband även det på rea 23 kr trevligt trevligt.... Sen blev det påfyllnad av alkohol förrådet då det ska festat tors, fre o lördag, skoj skoj men jag kommer nog bli sleten som fan men men man lever jue bara en gång... Efter vår lilla shopping tur så åt vi buffe på Asian palace sen gick vi hem till mig o kollade på film åt chips, godis o drack cola, ush blev lite mkt gott idag tur att jag var ute o joggade en sväng...

Nej nu ska jag ta o återgå till min fruktansvärt givande hemtenta mina små rumpnissar, sussa sött!!!




En sevärdig tjickflick film :)


Over And Out!!!



Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jovars det går bara bra :D



Goofy passar på att ta tillvara på den tiden hon får med Sponge också. Massa löve! :)

2009-06-03 @ 22:52:11
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0