Inte ok...

Nej det är verkligen inte ok nån stanns, vad e mitt problem?! Asså jag bli ibland så himlans trött på mig själv, det gick som väntat, jag tyckte att jag försökte men tydligen tog min mina dåliga tankar över, why ja det e frågan... Positiva tankar ja det är positiva tankar som gäller i fortsättningen, nervositeten ska veck.....

Har haft en par riktigt trevliga dagar tillsammans m min bror o hans två vänner, sol, bad, öl, grill, utgång, middag o en massa annat skoj....Idag har jag haft en heldag m fin, hmmm om jag tänker efter så var nog det den första oxå, mycket mysigt har jag haft, strand, promenix i solen, nya möten, pizza, film o en massa mys, en riktigt bra dag helt enkelt...Hoppas på sol hela sommaren så man kan göra en massa skojigheter o njuuuuuuuta oförskämt mkt, ja d skulle vara lycka när den e som bäst....

Ny vecka imon minsann, min första vecka m ledighet, lr tjaa så synd har det ju faktiskt inte varit om mig hitills heller eftersom jag bara läser sommarkurser, men ja nästa vecka påbörjas över en månads ledighet som kommer att bli grym... En massa skoj m mina Halmstad töser, ett par veckor hemma, en vecka på Gotland, dater m mina vänner hemma, sjöliv, förhoppningsvis en massa mys m fin om allt detta skulle få avnjutas i sol skulle jag bli om möjligt ännu gladare än vad jag redan e,.....

Nej nu ska jag ta o kolla in ett avsnitt av Priveleged som e min sybstitut serie under alla ordinarie seriers uppehåll sen bli d dags för sängen, en tom en dock.....

Sussa sött mina fina små rumpnissar :)

Over and out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0