Ingen vanlig måndag...

Nej idag är det sannerligen ingen vanlig måndag, det är nämligen MÅNDAGEN då då vissa har sin första dag på sommarlovet 2009 en dag då andra arbetar sin första dag på sommarjobbet o en måndag som för Sponge betydde första dagen på sommarkursen... Ja, det här e första sommaren på över tio år som jag inte ska sommarjobba, känns mkt märkligt ska jag säga er....Denna sommaren ska jag läsa sommarkurser o bara njuta, dock väldigt sparsamt eftersom jag ska leva av lån o bidrag, men men sånt e livet ibland...Jag har under terminen som gått haft rätt mkt ångest över detta m sommarjobb, jag ville verkligen verkligen spendera en hel sommar i Halmstad o se hur livet e här sommartid, sökte en del jobb men lyckades inte få ngt av dem, trist men så e det i lågkonjukturer antar jag....Så nu, ja nu kommer jag spendera större delen av min sommar i Halmstad, ska bli mkt spännade o förhoppningsvis skoj oxå ;)

Annars då, jo jag har ju firat in sommarlovet som aldrig förr i tors, fre o lör, jag hade verkligen kanon skoj alla dagarna, men det sliter verkligen på en....Var ute o sprang i dag tex o fy faen så jobbigt det var, men det e bara o ligga i så kommer förhoppningsvis orken tebax snart....Bilder ja, bilder det kanske kommer upp från infirandet om ni har riktigt tur, dock inte ikväll för nu ska jag ta o göra mig lite vacker o bege mig av till ett mkt trevligare ställe :)

Hoppas ni haft en fin måndag o att ni får en ännu finare måndagkväll :)


Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0