Ibland då är den här o ibland så är den där...

Blidde inget bloggande igår som ni antagligen märkte, spenderade heeeela dagen m att förbereda mig inför dagens opponering som nu är avklarad, gick faktiskt väldigt smärtfritt sicken ångest jag haft för den....

Jahapp vad har annars hänt idag då, jo jag gick ju i skolan mellan 10-16.30 rätt så segt, sen så fick jag en trevliga vistit en sväng o fram tills nu har jag spederat kvällen m mina fina flickor på Bolmens, vi har grillat snackat skit o spelat kubb, väldigt trevligt dock var det lite väl kallt, tur att jag har underbara vänner som värmer mitt hjärta iaf ;)

Imon ska jag ta tag i den sista uppgiften KASAM, Känsla av sammanhang, inte så skoj men jag kommer inte lägga nån större energi på den uppgiften så det ska nog lösa sig får vi hoppas :) Sen så ska det ju bli lite sol imon m så jag ska njuta av den i P-parken oxå, hoppas den kan steka på rätt bra så jag oxå frå njuta lite har ju ej blitt så mkt av m det de senaste dagarna :(

Nej fy jag känner mig nästan lite onykter o ändå har jag bara druckit 1,5 öl, kan ju iof vara så att jag e trött efterden uber långa dagen oxå....

Hoppas ni haft en kanon dag!!

Sleep tight så hörs vi imon :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0