I väntans tider...

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Näsan
2.Vara seriös eller rolig? Rolig såklart e jag ju jämt ;)
3. Dricka röd eller grön mjölk? Inget vit såklart, kolla nu var jag rolig :p
4. Brinna upp eller drunkna? Fy faen usch o fy sicken jäkla fråga....
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Men va, mina föräldrar såklart dom e ju bäst...

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Kanske det kanke :p
2. Sol eller måne? Sol, me loooooooooove
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Högerhänt så höger får det bli...
5.Soligt eller regn? Soligt :D
6. Vaniljglass eller chokladglass? Hmm, vanlij...

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 12.37
3. Fullständigt namn? Sandra ..... Elisabeth Anderstedt
4. Vart vill du bo? Ja om jag ändå visste d, men jag trivs väldigt bra i staden jag bor i :)
5. Hur många barn vill du ha? Tre....
6. Vill du gifta dig? Jupp
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär....
8. Har du ätit sushi? Ja massa m mums i magen :)
9. Favoritglass? B&J Cookie Dough
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ingen en egen blandad musli dock :)
11. Humör? Trött men gla :)

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Tihihihi....
2. Sjungit? Jupp...
3. Blivit kramad? Jupp en massa :)
4. Känt dig fånig? Nej jag e aldrig fåning så varför känna mig fåning :p
5. Saknat någon? Mmmmmmm :(
6. Dansat galet? Nope, satsar på kvällen :)
8. Klippt håret? Nope
9. Gråtit? Nope
10. Ljugit? Nope
11. Blivit kysst? Jupp :)

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nope
2. Har du en hund? Mamma o pappa har så indirekt jaaaaa...
3. Tycker du att du är attraktiv? Klart jag e :p
4. Sover du helst själv eller med någon? Beror på....
5. Tror du på spöken? Mmmm, fy så läskigt...

Givande va, nu ska jag ner till stugan, hoppas ni har en fin dag :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

detta kan ha varit det tråkigaste inlägget i blogghistorien någonsin.. och då läste jag det inte ens!

2009-06-27 @ 14:38:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

Du var fånig igår! MOHAHA /Hanna

2009-06-28 @ 10:38:10

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0