Hjälplös....

Det kan vara en av de värsta känslorna som finns enligt mig, HJÄLPLÖS....Jag vill skydda min familj o mina vänner från allt ont där ute i världen, de förtjänar verkligen det bästa o att må bra... Det gör ont i heeela mig när andra människor gör så att min famlij o mina vänner mår dåligt, de är ju de bästa som finns så jag kan för allt i världen inte förstå varför folk väljer o göra dem illa... Ibland kan jag säkert uppfattas som elak o dryg pga saker jag råder mina vänner o göra o hur jag ser på situationerna, men jag menar inge illa ska ni veta....Ja mitt problem är väl som alla föräldrar måste tänka de måste få göra sina egna misstag o de lär sig av dom....Gaaaaaaaaah jag blir galen killar killar killar ja med några av mina finaste är det självklart killar det handlar om, fy faen för er tre killar om ni bara visste vad ni gör o hur mkt skada ni orskar, why, WHY, jag förstår verkligen inte, ni har en av de finaste tjejerna i hela världen men ni förtjänar verkligen inte dem pga ert agerande o hur ni behandlar dem....

Sen då, ja , hur ska jag göra vad ska jag göra....Det är inte oki, jag vill att DU ska må bra, att släppa in o öppna upp sig e inte alltid det lättaste jag vet verkligen det, har varit där o vill verkligen inte tebax...Finns så många människor där ute som bryr sig om dig o du bara låter dem o öppnar dig kommer en hel del lösa sig, jag LOVAR....Frågan e bara hur jag ska göra för att få dig o förstå det....

Ja, djupa o arga tankar här på kvällskvisten, var bara tvungen o skriva av mig lite o det e la det bloggen e till för ;)


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

det är absolut det bloggen är till för! du är hård men vis och det finns säkert någon/några som tar det till sig av det du skriver. och även om det inte tas emot med glädje så är det något de så småningom kommer att göra! se bara på oss två = hårda ord och inga visor och sjukt mycket kärlek bakom!

2009-06-10 @ 22:27:58
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0