Get a Life....

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hmmm, tjaa lr jo ett fint sms kanske :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gjorde mig i ordning för att gå till skolan...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Fixande o trixade m mina naglar
Det sista du sa högt? Faaaan, spillde aceton på golvet :p
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs imon...
Vad har du druckit idag? Coca Cola och vatten.
Vad var det senaste du åt? En banan
Vad var det senaste du köpte? Reparation till bilen, 1800 mkt pengar men kom faktiskt lindrigt undan :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Färg, hmmm, fake björk kanske om det nu e en färg...
Vad är det för väder hos dig nu? Det är mörkt o regningt, en typisk svensk sommar kväll :p
Godaste glassmaken? Ojojoj, skulle nog vara B&J Cookie Dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mmmm, jag e nog lite av en romantiker :p
Sover du tungt? Ibland...
Drömmer du mardrömmar? Usch, det har varit för många den sista tiden vaknat svettig o dan :p
Trivs du med ditt jobb? Jobb?! Ja e ju student o tjaa det e rätt gött :)
Favoritklädsel? Mysbrallor o nån tröja....
Favoritlåt just nu? Ja, kanske shake it lr ayo technology
Vad ser du om du tittar till höger? En vit vägg...
Vad gör dig glad just nu? Tanken på en en riktigt fin en ;)
Vad ska du göra härnäst? Går o sover förhoppningsvis....
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Jo då blev ju just glad över tanken på en fin en :p
Favoritgodis? Saltlaktits såklart, mums
Kläder just nu? Gråa jogging o en svart tröja...
Sommarplaner? Sol, vänner, god mat, alkohol, fest o maaaasssa roligheter, kanske lite mys oxå om jag har tur :)
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Natt, fy för tidiga mornar...
Vad är viktigast för dig? Min familj o mina vänner...
Är du kittlig? Bara på ett hemligt ställe, o nej det var inge snusk :p
Snarkar du? Om jag är förkyld o jäkligt trött kan det bli en del snarkningar...
Stjärntecken? Fiskarna
Äckligaste insekten? Hmm, venne finns ju en del mindre trevliga men färsting kanske
Stökigt el välstädat? Välstädat...
Vad längtar du mest efter just nu? Massor, men framför allt SOL, värme o ledighet :)


Jajjaj, det var det det, go natt på er kanske hörs vi imon kansked inte :p


Over and Out!!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0