En inte helt ovanling torsdag...

Idag har jag vart en sväng på stan m Hanna, hon skulle inhandla en del saker till hennes Kreta resa, fy bubblan jag e inte ett dugg avis nej nej jag älskar konstant regn o 10 grader e det inte underbart så säg....Bitter jag det är ordet, men lite trevligt har jag iaf haft idag som sagt en tur på stan m Hanna o sen lunchade vi tillsammans m Hanna M på Hello, najs ställe det där, mkt o välja på o gottans i magen är vad det är....

Resten av dagen har spenderats m TV tittande o plugg försöker memorera alla dessa växter tills duggan nästa tors går så där, inte helt lätt m de latinska namnen ska jag säga er...Ja, sen har jag påbörjat min engelska artikel som ska vara inne på mån, jag har skrivit nästan en hel sida, bra där Sponge, dock måste jag säga att det är rätt svårt o skriva på engelska när man ej har gjort det på åtta år, aningens ringrostig måste jag säga :p

Imon så vankans det skogs/strand exkution ute i Vilshärad, jag venne hur kul det känns när det ska regna heeeela dagen, vara 11 grader plus att Hanna nu berättade att det är översvämning i skog o mark....Borde detta inte vara en anledning till o ställa in exkutionen, ja hoppas kan mna ju iaf.....Jag har verkligen ingen lust alls, hade hellre suttit hemma o pluggat så jag lär mig allt som ska göras, känns faktiskt som en större prio men men kan nu ej göra det eftersom jag lovat min florist vän att han kunde åka m mig, illa illa gorilla.....

Nej fy bubblan här kan jag ej sitta måste packa o dona tills imon, sen får det bli sängen om jag ska orka m o kliva up tidigt o heeeela dagen imon, jag vill inte, jag vill inte JAG VILL INTE hör du d Claes!!!!


Over and out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

haha du vet hur hjärnan läser lite som den ajälv vill ibland? I slutet var jag bombsäker på att du skällde ut "han/hon som inte finns" :D!

2009-06-12 @ 09:59:20
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0