Det blir en dag på stranden...

Solen skiner idag oxå o d e mkt varmt o trevligt ute, nästan så att man börjar bli bortskämd....Iof såg jag att det skulle regna imon mindre skoj, men det var iaf bara imon så det får la vara oki då.... Idag ska jag leka m Johanna, strand o sol, fy inte så skoj att mina soleksem valt att komma fram dock så jag får la klä på mig o smörja som aldrig förr, e jue ej färgen jag e ute efter så det e la lungt....

Min kamera har valt att inte funka längre heller, e rktigt trist, jag som hade en massa bilder från helgen o förra veckan som jag tänkte dela m mig av men tyvärr så går ej det eftersom den inte vill funka alls, e iof inte en sån står förlust då det endast e 5 megapixlar på den o det äter batterier som om den vore en oxe, e nog på tiden att införskaffa en ny en, en lyx vairant som man bara kan ladda upp vore ngt, för visst finns det väl såna :p Fick nog min kamera för bara ett lr två år sedan men herregud vad många fler megapixlar o finesser det är på kameror (heter det så i plural?) ny för tiden... En sommar utan dokumentation e ju int ok, men jag tänkte att jag får la ta o kolla m min syrra när jag kommer hem, hon har en feting rabatt på Media Markt så jag kan nog komma rätt billigt undan om jag har tur :) Asså på allvar hur lyckades jag få ihop ett helt styckte om en kamera, trist shit :p

Nej ni, nu ska jag ta bege mig ut o jogga en sväng sen blir det till o fånga dagen....

Have a good one :)

Over and out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0