Art dugga o regn på midsommar...

Ja, kan livet vara bättre lr?! Snacka om I-land problem, men jag förstår verkligen inte varför det alltid tvunget måste regna på midsommar den som har bestämt att det ska vara så skulle jag vilja ta ett allvarligt snack m...Jajajajja, kommer nog bli en skojsig midsommar iaf, o jag ska ju fira min första i Halmstad :) Tiina o Hanna kommer strax hit o vi ska ta o plugga som galningar inför morgondagens art dugga, ja den är rätt lik ett gloss förhör, vi ska nämligen kunna 120 växter + de 20 valigaste så som tall, gran, maskros o vad det nu kan tänkas vara, hur dom ser ut o vad de heter på både svenska o latin o sen ska vi även nyckla lite växter, jippi det här kommer gå prima lr inte, men men tur det e omtenta nästa vecka o jag då bara läser en sommarkurs vilket gör att det finns mer tid till o plugga men vi får la hoppas att några små växter bestämmer sig för att fastna i mitt huvud....

Imon så är det som sagt art dugga sen blir det la en jogging tur för det har jag ju ej haft tid m idag eftersom jag vart i skolan på engelskan o pluggat o ska pluuuuuuuugga ännu mer, sen blir en sväng på uteservering o mys m några av mina fina tjejer, riktigt skoj ska det bli....Ja life is good trots att det är bad e väl en beskrivning som jag skulle kunna ge er, har kommit så långt att jag VET att det inte är jag som är problemet o att det inte finns ngt o göra åt saken, bara till att fortsätta livet m nyvunna erfarenheter o hoppas ja hoppas måste man ju iaf få göra ;)

Lyssna på låten o framförallt på texten.....




Ha en fortsatt fin dag!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0