Whats in your head?!

Tänk så mkt som försiggår i ditt, mitt tjaa allas små huvuden, d e helt fantastiskt hur mkt våra huvuden arbetar.... Mkt skule nog kunna skippas om vi valde att prata mer med folk om allt mellan himmel o jord som ställer till d där uppe, men jag tror vi på ngt sätt måste bearbeta o analysera o jaaa, jag tror faktiskt att d mesta som pågår i allas huvuden handlar om folk, men visst, jaaa självklart är d vissa som e mer djupa än så.... Tänk om, jaaa tänk om man kunde få möjligheten att få veta vad som skall komma, tänk om man kunde jämföra, veta vad som skulle vairt....Men jag naiv som jag e tror ju allt ALLT sker av en mening, o jag tror oxå att d e mkt viktigt att komma ihåg att allt positivt som negativt i slutänden e ngt som gynnar oss även om d för stunden känns som raka motsatsen....

Jaaa, slutsatsen på detta inlägg e att Livet e en gåta, lr kanske en saga som du själv författar....Lev, älska o må bra, d e du värd, jaaa du om nån....D finns ingen annan än du själv som står i vägen för o leva LIVET!!!!

Dröm söttt alla fina :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0