Trötter....

Var verkligen inte alls trött lr bakis imorse när jag vaknade, men nu när jag kom hem efter en mysig lunch på Capri m Hanna 1 o Hanna 2 kom tydligen tröttheten, inte ok, jag har inte tid till o vara trött o seg... Måste städa en massa här hemma, försöka ta tag i mina stackars naglar som mår mindre bra, ut o jogga en sväng o ikväll mysa m fin....Som sagt tiden till o sega finns inte :(

Var en mkt trevlig förfest i går, jag Goofy o o Hanna började o sen löste Johanna av Goofy, sen var det ju Mårtensson som gällde många knasigheter o goa skratt ni :) Medelåldern på Mårtensson var la typ 19 så jag kände mig aningens gammal, o dansgolvet var rena köttmarknaden, ngt att skratta gott åt....Även om småfolket var där o de var lösaktiga hade jag en riktigt skoj kväll igår, bli la kanske så när man inte har så höga förväntningar ;)

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta, jooooooooooo min kamera funkar igen....Helt mystiskt bara sådär o den ville funka ibland ska man ha tur, tihihihi ;)

Ååååå jag har  trånat efter en bikini från Nelly, o jag trånande o trånade o trånande o när jag till slut bestämnde mig för att fan jag köper den, har ju lixom ej köpt en ny bikini på typ tre år, nej då e den jäkeln slut...Men vet ni ja vet ni vad, Nelly hade fått in den igen så igår klickade jag hem den, kär e vad jag e i den, får la bara hoppas på att den hinner komma innan jag åker hem oo att den sitter prima....Håll en tumme för det!!!


Wonderland - Waterfall Bikini Bottom


Kolla så tjusig, visst hade jag haft en kropp som henne så hade det la vart ännu bättre, men jag tror nog allt att jag kommer vara rätt flådig i den ändå :)

Nej om jag ska ta o sätta igång nu m resten av dagen kanske :p

Förresten ett stort TACK till er grymma människor som kommenterar, kärlek till er blir lika glad varje gång, men mycket vill ha mer ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0