So mutch better than that...

Fiiii faen...Jag e d jag kan d  o jag vill d jag vet d, analys nej verkligen inte..

Var jue nån dag lr två sen som Sponge bloggade sig liiiiite, men nu ja nu när alkoholen o analysen i kroppen flödar ja då ska d tydligen vara dags...

Har haft två sjuuukt roliga, mysiga o trevliga dagar, d har bestått av massor m umgänge, fest, sjöliv, dater o en massa annat skoj, jag lever o njuter jupp d gör jag.... Men idag från ingen stanns, jag pratade m Goofy o jaaa tårarna kom från ingen stanns lr jaa d fanns la där inne o känslan oxå, jag har en hemlängtan utan dess like....Visst d var la lite menigen m d heela men d ganska så mkt jobbigt o d som e allra mest jobbigt e att jag inte vet, jag vill ha svaren o facit jupp just nu vill ja d mer än ngt.... Why, vad hände?!  Tårar lixom o genuint äkta sådana, trodde jag ej om mig själv, jag e jue ALLTID  den starka den som är o accepterar meeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..... Hjääälp, tell me what 2 do pls :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0