Om trodde du visste....

Det e ju så fruktansvärt skoj m listor o bara därför e jag så snäll o bjuder er på ännu en ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ojojoj, ja jag hade nog sommarlov... Hade precis slutat nian måste det bli va?!  Sommaren spenderades genom att jag största delen av den sommar jobbade på Ica o sen var jag på språkresa en månad på Malta :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan så hade jag oxå sommarlov men sommar jobbade då på Tindra i Sthlm...  Blev den sommaren en hel del segalde m Bianca o sen var jag en vecka på Karpathos....

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Popocorn, Pistagenötter, rökta mandlar, chips o osbågar :)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ojojoj, hmm undra ens om jag kan hela fem stycken.... Kanske imse vimse spindel, en del av Paolo Nutinis låtar hmm har faktiskt inte så stor koll o pallar ej o sitta här o sjunga i min ensamhet :p

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bjuda min familj på en resa, fixa en riktig brak fest, shoppa, köpa/bygga mig ett hus, betala av CSN lån!

6) FEM DÅLIGA VANOR
Ojojoj, rökningen.... Ja den e ju inte ok men den e nog oxå den enda lr e det nån som har några invändningar?'

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Myyyyyyyyyysa, kolla på film, festa, umgås m mina vänner o promenixa!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Haremsbyxor, en body,  klänningar (m typ massa trams o spets o shit :p), En vit bil o Dr Martens kängor....

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Leksaker, hmmm datan, TV, Ipoden, mobilen o självklart min PAPRIKA  ;)


Ja det var väl skoj mina små rumpnissar, hoppas ni får en fin kväll! Nu ska jag iväg på nya äventyr ;)

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

I LÖÖÖÖÖV that paprika!!!

2009-07-03 @ 22:07:42

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0