Om jag kunde sååå....

....Skulle jag till er förmdela hur vackert d är i Sthlm skärgård, men ingen text o inga bilder kan nånsin göra skäl för hur fantastiskt d verkligen är.... Jag har haft en alldeles alldeles underbar dag på en liten ö tillsammans m delar av min familj, en massa sol men inge bad, lite väl kallt i vattnet :p Vi avslutade dagen m att ta ett glas vin i solen på Bullandö Marina, tittade på folk o njöt ännu mer av solen :)

Jag har ju sen jag var liten haft en dröm att den dagen jag ska bilda familj så ska vi bosätta oss på en sjötomt m alla dess tillbehör, den önskan lades på is då jag för typ tre år sedan lämnade skärgården för västkusten o Halmstad...Jag blev käääär, o idag så skulle jag mer än gärna även bo på västkusten i en stad som antingen är Halmstad lr ngt i liknande storlek, dock måste d nog vara nästa till vattnet för jaaa, d e svårt mkt svårt för mig att tänka mig ngt annat när d är omgiven av vatten som jag e uppvuxen.... En dröm som jag finns kvar o som jag kommer att tvinga min blivande make att uppfylla tillsammans m mig är i af att gifta mig m alla våra nära o kära på någon  klippa ute i Sthlm skärgård, mmm d kommer bli en underbar dag även om den ligger långt i famtiden :p Åååååå underbara livet :)

Jag har iaf hittat min kamerasladd nu så senare ikväll kommer d bjudas på bilder från dagen o den gågna helgen, stay put ;)






Vackra Bullandö :)

Hoppas ni haft en fin dag mina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0