Nostalgi :D

Hhahahhahhah, ojoj som jag skrattat...Mamma har lämnat in massa filmer ifrån när vi var små som de nu lagt upp på DVD skiva eftersom d e betydligt lättare att hantera o så.... Jag tror nog att vi nu närmare två timmar suttit o kollat på filmerna o skrattat som aldrig förr, fy fan så jag såg ut på den tiden...Hade ni sett mig då så hade nog ni om möjligt skrattat ännu mer än vad jag just gjort, lr tjaa jag har iof mest skrattat åt hur mina syskon såg ut o framför allt över hur dem var....De gånger som jag vart m har jag mest skämts o vart arg på mamma o pappa för att de lät mig se ut sådär, varpå dem säger men ni vaaaaaaaaaar sååååååååååå fina, typiskt föräldrar dem ser verkligen inga briser m sina barn, d e faktiskt inte ok! Jag lovar o svär att jag aldrig ska utsätta mina kommande barn för att de en dag ska skämmas ihjäl över hur dem en gång var klädda, katastrof ja katastrof det e bara för namnet....

Hmmm, jag försökte mig på o lägga in ett klipp men d gick sådär, om nån av er vet hur man gör o vill ha er ett gott skratt så kan ni ju dela m er av era kunskaper....

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0