Njuter av livets goda ting :)

Jaaa, jag har som ni nog märkt inte riktigt haft tid, lust lr möjlighet till o blogga för jag njuuuuter mmmm hur mkt som helst, även om d e en fattig sommar så e jag väääldigt glad över att jag e ledig ska ni veta... Och d bästa va allt e att jag under heeela sommaren vart omgiven av fina människor som ligger mig varmt om hjärtat, och ett plss lr snarare ett stort :))) är att í vilken stad jag än befunnit mig i så har vädret varit kalas...

Nej ni, nu ska jag ta o spöa mig lille lille bro alias GayLord i badminton, hoppas ni har d kalas mina underbara små rumpnissar :)

Soooooon soon e jag back i Halmstad o njuter en sväng innan jag ska bege mig av på nya äventyr, mitt sommarlov är ej än på länge över... Men nu, jaaa nu längtar jag faktiskt hem om jag känner efter...

Ha en fin kväll!!!


Over nad Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0