Mhohahhaahha...

Ojojojoj som vi har skrattat, fy fan vad skoj d var....Jag e nog lite av en ond människa ändå, tror att Goofy kan ta en del creds för det, skadeglädjen , den enda sanna glädjen......

Ska snart bege mig in till stan igen för att äta lunch på nån härlig uteservering m Hanna o Johan, tur att man inte känner att man måste jobba på brännan o kan njuta av all mumsig sol en massa på andra sätt :) Life is good vill ja lova, nej life is great, jaaaa trots en del dumma tankar i skallen så känns allt alldeles alldles underbart, finns nog inga ord som nånsin kan beskriva hur lycklig jag e nu.....Tack alla underbara i min omgiving för att ni är ni o att ni bidrar till att jag varje morgon vaknar upp m ett leende på läpparna, ni e guld värda o framför allt ett stort TACK till sommaren o SOLEN!!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Dumma tankar i skallen?? You say what?!

2009-07-01 @ 15:08:00
Så här skrev: Sandra

Ja så är det ibland nyfiken i en strut....Men bara massor m fina tankar om dig fin ;)

2009-07-01 @ 16:35:01
URL: http://sponge.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0