Life is good!

Mmmm, ja nu e jag verkligen en riktig livsnjutare, regnet e borta o jag omger mig m människor som ligger mig varmt om hjärtat...Igår så hjälpe jag mamma o pappa o måla o dona, hela familjen var aktv o eftersom vi e så många går d ju fort o få saker o ting klart :) Framåt eftemiddagen begav jag mig till Roger för att tillsammans m honom o Joel ladda inför kvällens festligheter, mkt trevligt... Sen blev d uteservering, Mose Backe o lite utgång, skoj som attan, o fick träffa en hel del sakande människor...

Idag så har jag spenderat dagen m Roger, vi har promenixat, ätit Sandys i solen m utsikt över delar Sthlm o kollat på film en riktigt bra en faktsikt även om den var lång....Men den tycker jag iaf att ni borde se i sommar, för d kommer säkerligen bli en hel del regn dagar till :p Nehe tänkte bjuda er på en bild men d gick tydligen inte för sig, men den heter iaf knowing för er som e intresserade ;)

Ikväll så e d festligheter som står på schemat igen, d blir för grillning m trevligt folk, sen lite förfest för att sedan utgång... Ikväll ska dessutom två andra små goingar vara m som jag ej hunnit träffa sen jag kom hem nämligen Jonas o Katta :D

Jajjaja, nu ska jag ta o duscha o göra mig vacker, men hoppas ni får en lika grym kväll som jag ska ha!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0