Inte d inte...

En sjukt rolig förfest, kankse lite för skoj för Sponge som e tvungen o vara hemma , lr tjaa hemma o hemma men som inte har förmågan att gå ut o dansa natten lång....Frågan e om d e alkoholen, lr allt regn jag fick på mig här om dagen, i vart fall känner jag mig för tillfället riktigt kass...Så d blir strax soffan för mig ska la bara göra skäl för mitt uppehälle denna helgen, tack så mkt Roger :)

Alltså jag förstår mig verkligen inte på folk, varför varför ska jag allid öpnna upp, förlåta  tro d allra bästa om folk, d e nog verkligen inte till min nytta i längden, o vet ni d ni gör sårar, o d e inte lite heller...Men jag får kankse skylla mig själv, för d kankse så att d e mitt fel egntligen som e alltför accepetrade o som lever i en dröm värld...Jag borde nog ändra mig, men frågan e om jag egentligen skulle må bättre av att vara nån som e raka motsattsen till den jag idag är, nej jag tror inte d, såå kankse jag får la skylla mig själv, men ont gör d ska ni veta....Jajjajjaja, lite deep kanske men just nu e jag aningens arg lessen o ganska så mkt besviken, men jag ha ju som sagt bara mig själv o skylla, d e nog d som gör ondast att jag inte kan påstå att d e nån annas fel....


Jag saknar dig vääädligt mkt, ska sova nu o drömma mig bort till dig o stunder o människor jag gillar för dem finns d ju faktiskt väääldigt många! Tack till ER alla grymmaste för att ni e ni!

Sweet dreams mina små rumpnissar :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0