Hemma!

Jupp nu e jag hemma lr tjaa, hemma hos mamma o pappa :) Aningens trötter måste jag nog säga men det bli la så efter typ fem timmar i en bil...Ska nog ta mig en promenix o en powernap så e e redo för allt skoj här hemma :)

Var ju ettag sen jag bloggade vilket de flitiga rumpnissar nog märkt....Anledningen till det är att största delen av förra veckan gick åt att fixa o dona inför Lindas möhippa som gick av stapeln i lördags, det var helt fantastikt skoj! Vi började dagen m Champange frukost i en park, sedan begav vi oss bort till Aerosfortet för femkamp, lunch i parken, bus för Linda, öl o live musik avnjöts på After Beachen på Tylösand, första gången jag var där o det gillas skarpt, kan ju iof bero på det trevliga umgänget, solsken o öl ;) Sist men inte minst blev det ju självklart Mårtensson o dansande! Linda verkade ha en vääääldigt skoj dag o det hade verkligen jag oxå....Eftersom min kamera är sjukt beroende av batterier så blev det inte många kort tagna av mig men d var ju en massa andra som lekte paparazzi så några bilder kommer jag att bjuda på sen när jag fått dom!

Annars har veckan som gått mest bestått av underbar sommar i form av sol, bad, fest, goa männsikor o en massa mys m fin vilken nu har ett nytt smeknamn GRIS (som just nu är Babe den handikappade lilla Grisen) ;)

Jaaa, jag har inte så mkt skoj o skriva måste jag säga....Tröttt som sagt, venne hur mkt bloggande det kommer att bli nu när jag e här uppe, men ett o annat inlägg ska jag nog få till......Men som vanligt när jag e hemma e d ju massa folk som ska träffas o roas tillsammans med såååååååååå det blir ett par hektiska men väldigt skojiga veckor här hemma :)

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar dag!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Inte ok att kalla mig gris mer...

2009-07-08 @ 16:11:25

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0