Goooo nattsi..

Jupp nu e d dags, frågan e hur mkt jag får sova i natt, bor ju som några av er redan vet i en husbil på Gotland som e lika stor/liten som min lägenhet m fem pers....I natt har min käre far snarkat som aldrig förr o min kära lille lilla syster haft boxningsmatch m mig i sängen, mindre kul om jag ska vara helt ärlig :p Nej skämt o sido vi har haft en mysig dag m sol, badminton, umgänge, grill o viiiin mmmmm mums i magen :) Vi har under dagen i dag oxå vart o tittat på raukar o vart på upptäcktsfärd på Fårö som vi tog färgan till igår....

Imon, bjuder mitt sommarlov på ännu mer skoj, som ni nog nu förstod så var jag ej m i krocken mellan färgorna, ETT STORT TACK för allas fina omankar dock!!! Vi e bokade o klara för o ta den stora färgan hem på lör kväll/natt, vilken e den som inte tog nån större skada av krocken....

Sussa sött!!!

Over AND OUT!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

"färgorna" Sandra? Seriöst?!

2009-07-25 @ 14:57:25

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0