:)

Hmmm, d kan o har misstolkats en del d e verkligen inte så att jag på ngt sätt mår dåligt lr e lessen, nope jag mår alldeles prima, kanon tjaaa BÄST helt enkelt....Jag e såååå glad över o vara hemma o jag har d kanon, kärlek till alla här hemma.... D som är fick tydligen inte beskrivas m LÄNGTAN heller utan d rätta ordet var SAKNAD o jaaa, saknar d gör jag o d e e oki, d har jag iaf fått berättat för mig :p Men olas, d e jue bara för att några av de allra bästa finna i Halmstad ;)

Idag har jag vart m heeela la familia utom lilla MInnea som jobbar o står i på sjön, prima har d varit minsann, skratt, grillat, sol o bad en mkt behaglig dag om jag får säga d själv ;) Imon vankas d Sommar fest hemma hos en go tjej o hennes make, d ska ska solas badas, åka vattenskidor, wakeboad, umgås, njutas o grillas o vet ni d bästa av allt e att d även imon ska blir kalas väder :) Jaaaag längtar, dock e jag lite smått nervös oxå inför ett möte m en person som jag inte träffat på länge, men jag ska försöka verkligen försöka att inte vara bitter, frågan e hur d kommer gå m den saken sen när jag framåt kvällen e onykter :p D kommer att dokumeteras en hel del imon så har ni tur blir ni bjudna på bilderna innan d på sön bär av till Gotland!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0