Ensamheten...

Som jag uppskattar den, ja just nu iaf....Har självklart var underbart att vara omgiven av människor 27/7 senaste tre veckorna, men just nu känner jag att d e vääääldigt skönt att bara vara själv, bara Sponge, tankar, onödigt görande o lugnet... I natt blir första natten på lääänge som jag dessutom ska sova själv, d ska faktiskt oxå bli rätt skönt, all kärlek till lilla Bine o Fin som jag sovit m  den senaste tiden men en natt i sin egen säng e ju aldrig fel ;) Tror nog att både Bine o Fin e ganska så glada över o slippa mig oxå, mitt gnisslande o pratande i sömnen :p

Idag har jag fått en massa vettigt gjort, gött....Jag har oxå fikat m fina Hanna o vart en sväng på stan, mysigt var d minsann saknad har du varit lilla tös ;)

Ikväll blir d ompyssling av mig, e ngt som jag verkligen e i stort behov inte direkt sånt som man kan roa sig m när man bor i husbil :p En liten ansiktmask, manikyr, plockning o fixning av ögonbrynen (ja ni vet ju hur jag e m dom o fy fan så d ser ut nu :p), sen så ska jag nog allt ta o se en film o äta lite popcorn oxå :D

Hoppas ni haft en fin dag o kväll mina små rumpnissar :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0