Allt & inget

Mhmm, minsann har fått en del klagomål på stavningen i inläggen....Vill bara informera er ordpoliser att d inte e alltför lätt o stava rätt när jag bloggar på fyllan....Stava ja d kan jag faktiskt, d e värre m hanteringen av tangentbordet och särskrivingar :p Såååååååååååååå, nu fick ni er en omgång :p

Jag har haft en grym vecka på Gotland, var ju min första gång där, underbart väder heela veckan o en massa äventyr...Dock känns inte husbilslivet riktigt som min grej, ganska så mkt för snuskigt o offentligheter för min del....Jag var vädligt dålig på o ta bilder under veckan, men d fanns ju heller ingen anledning till o göra d eftersom mamma hade m sig sin system kamera som tar aningens bättre bilder än min, men hon hade tydligen inte lagt in dom än men snart så ska ni få ta del av min Gotlands vecka :)

Tiden hemma var ju oxå kanon, jag var ju lite orolig för hur d skulle gå o hur allt skulle kännas men jag e mer än nöjd över tiden hemma...Hann träffa nästan alla som jag ville o har njutit både av storstad o skärgård tillsammans m familj o goda vänner....

Hem till Halmstad kom jag i söndags kväll efter buss o tågåkande heeela dagen, mamma o pappa lät inte mig köra lilla Betty hem för att d ngt som krånglar så hon fick stanna kvar o semestra lite till i Sthlm.... Tiden som jag kom hem har även den varit underbar, den har spederats m fin, vi har myst massor m mkt vil jag lova :p

Idag så  håller jag i skrivande stund på o tvättar, d blir en praktisk dag, tvätt, lite städ, betaling av räkningar o sånt shit, ska oxå försöka rädda en blomma nån som har tips på hur man gör?! D kliar i fingrarna oxå, suget i shopping tarmen e stort, inte oki, men jag tror nästan att d får bli en sväng in på Cubus o Gina innan min date i solen m Hanna :)

Hoppas ni ffår en kalas dag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Plocka av alla döda blad, även de lätt vissna (för att blomman skall koncentrera sig på de nya eller viktiga delarna). Och vattna den o ge den lite kärlek.

2009-07-29 @ 13:56:35
Så här skrev: Hanna

hahhaa.... jag köper nya till dig :D

2009-07-29 @ 20:12:10
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Sponge

Tack så mkt finaste, ska testa ditt tips o hoppas på att d funkar :)



Hahhaha Hanna, klart du ej ska göra knas :p

2009-07-30 @ 00:16:22
Så här skrev: Lisa

"färgorna" är ett bevis på att du inte kan stava.. för det har inget med hantering av tangenbord eller särskrivning att göra! :P

2009-07-30 @ 18:07:48
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Sponge

Nej d kanske inte har m ngt av d du sa o göra Lisa meeeen d fanns en hel del alkohol i kroppen såååååååå :p

2009-07-31 @ 12:30:18

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0