Alla tiders!

Mmm, det e precis hur jag vill beskriva min dag, den har verkligen varit alla tiders! Har  umgåtts m delar av min familj, myst o umgåtts i solen, ätit gott o drukit gott, life is great...Jag känner nu att jag nog allt saknat dem bra mkt även fast det är gött o ha dem på avstånd, senast jag var hemma vra ju i påskas o det e ju ganska så lång tid sen såååå.....

Ikväll så vankas det ännu mer mys m familjen o en tidig sänggång, för imon blir det en betydligt mer aktiv dag...Tänkte börja dagen m en jogging runda m Otis, frågan e om han klarar av det (läs jag) :p men men det e jue iaf en utmaning....Sen så ska jag hjälpa pappa m o måla o lägga rännor på friggeboden o kvällen ska tillbringas m söta Vicky o ost i vin, mmm underbart, hoppas bara vi slipper regnet imon oxå....

Venne riktigt än vad som händer i helgen men Roger har tydligen planerat en massa skoj för oss heeela fredagen o på lördag blir det utgång o annat skoj m några av mina goa tjejer här uppe, ska ju leka m Minnea på dagen på lördag oxå, kanske shoppa lite kliar  i fingrarna måste jag säga, men men lilla lilla syrra sa att det var massor m REA i stan så det kan bli svårt för shopping tokiga Sponge o hålla sig borta, men får inte bli för mkt, måste hålla hårt i de få slantar jag har, men REA är det jue såååååååå :p

Oki, jag får väl ge mig då Babe, du e jue faktiskt ingen liten Gris utan Fin o ganska så väääääldigt fin oxå, såååååå FIN it is om d nu e oki?!

Hoppas ni får en fortsatt härlig kväll!!

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0