Vad är det som händer?

Alltså det är ngt helt sannslöst, nu har jag varit sjukt trött i typ en vecka, kan man gå o lägga sig kl 19?! Jag skulle verkligen vilja det men kommer jag vakna kl 4 i natt känns det mindre skoj :p Nästa vecka ska jag o Johanna börja träna o jag hoppas verkligen att det kommer o komma en massa ny energi i och med träningen, för det e inte alls kul o gå runt o vara såhär trött hela tiden.... Blir inge kåren ikväll, jag känner mig som sagt jäklaigt trött o Johanna skulle sitta m sin hemtena såååååååå, vi får ta det en annan onsdag..... Är det nån av er som har ngt bra tips förutom träning som kan få mig piggare i detta skit väder?!

Sabine!!! Jag tycker att det är jätte skoj att du läser o kommenterar inläggen, men det hade jue varit skoj om du skrev ngt annat än HejHej hela tiden :p Miss ya little siss, hoppas du har det bra där hemma!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Sabine

Blablabla, du sa ju att jag fick skriva hejhej.. hahah! Jo visst är det bra här hemma. Lite tomt, bara mormor och jag.

Men det funkar väl, hon klr mest på tv, så jaa.. haha.

2009-01-14 @ 20:38:51

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0