Underskattad mat....

En del saker underskattar jag verkligen, jag tycker att det är mer än fruktansvärt tråkigt o laga mat till endast mig...Jag tycker verkligen om o laga mat då jag inte är ensam o äta, laga mat tillsammans är jue ngt som oxå är väldigt trevligt, hmmm nu gled jag direkt ifrån ämnet :p Det jag skulle berätta för er vad var min middag bestod av, nämligen scrambled (?) ägg o bacon, sjukt gott faktiskt, verkligen jätte gott på riktigt..., mkt underskattat...Det blir jue som ni säkert förstod inte så mkt matlagning i mitt en mans hushåll, men man behöver fakstikt inte äta äckliga nudlar för att som student äta billigt det finns massor med andra alternativ där ute, som både är billiga o snabblagade :D  Visst var det ett fruktansvärt givande inlägg mina kära små rumpnissar, men jag e jue inte riktigt inne i bloggandet igen än, o jag bloggar jue iaf så ni får vara glada för det :p

Hoppas ni får en fin kväll!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Personligen tycker jag att det var jävligt ointressant.. Men jag är glad över att du äter! :P

2009-01-05 @ 19:11:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0