Torsdag!

Torsdag idag, lr tja torsdag har det varit idag o det är det jue iof än, men snart e den slut :p Jag har inte alls känt mig kry idag så jag har vart hemma från skolan, legat på soffan kollat på film o en hel del serier... Dock var jag faktiskt med Hannapanna in till stan o shoppade henne ett tangentbord, för det lyckades hon o Goofy sabba igår, illa illa tjejer ;) Sen så bestämde jag mig för att få arsle ur vagn o gå o hämta mig cykel som nu stått hos Hanna o Johan sen i lördags, ja hör o häpnad jag gjorde det, inte ens en hel vecka har den stått där än, ett klapp på axeln till mig :p Nu håller jag på o lagar mat, riktig mat till mig själv, händer jue inte alltför ofta i detta enmans hushåll, men idag blir dt kycklin, kroketter, brysselkål o brunsås smaskens som få :) Gud sicken sjukt givande inlägg, men jo det allra viktigaste, tack Cissi o Hanna M som lungnat ner mig, hjärnan min har en förmåga att rusa iväg  analysera sönder allt, men ja, jag hoppas verkligen att ni har rätt ;)

Ha en fortsatt fin kväll mina fina små rumpnissar!!!


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

MEN HALLÅ!!!!!!!!!! DET ÄR LÖRDAG IDAG!!!

2009-01-24 @ 16:11:30

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0