Tonight is THE NIGHT....

Nu har Josefine just lämnat mig, vi har pluggat en liten stund, gick fort o lätt så ska det alltid borde  vara :p Nu blir det inge plugg igen föräns på måndag, hela kvällen o morgondagen ledig inte alls fel... Idag så vankas det parteeeeeeey, förfest hos Hanna o Johan o några av mina Halmstad bruttor ska iaf med, skoj ska vi ha, lr tjaa vi har la alltid skoj, men ikväll känns det lixom som ngt extra undra varför den känslan valt att besöka mig...Det är med ett stort leende på läpparna jag önskar er en alldels alldels underbar kväll, nu ska Sponge in i duschen o skrubba sig ren :p

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lotta

Du är söt sandris!<3

2009-01-11 @ 20:55:34
URL: http://lottasdagbok.bloggagratis.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0