Suck....

Har haft en väldigt trevlig kväll m alla mina fina Halmstad töser mkt kärlek till er alla ;) Vi har spelat spel, snackat skit o kollat på grammisgalan, värdelöst om ni frågar mig, skit artister som var nominerade o de allra värsta vann dessutom , det är sånt som får mig att verkligen förstå varför jag inte kollar på Tv oftare än jag gör...

Bajs på dig, dumma dumma dig, sluta finnas i mina tankar, sluta få mig o tänka på varför det blev som det blev, sluta plåga mig, jag blir arg, lessen o tycker att det är väldigt jobbigt, försvinn bara försvinn o det är genast!!!

Imon så blir det plugg m Josefine o sen ska det tvättas minsann, på en torsdag helt otroligt jag vet :p, Kommer troligen bli en dag som passerar väldigt smärtfritt...Sen e det fredag o helg underbart :D Jag ska opponera på ett arbete bara men sen blir det helg för hela slanten, ska ha riktigt skoj i helgn o inte plågas av dig :p

Hoppas ni haft en fin mina fina små rumpnissar!!!

Sussa så sött så höres vi imon igen ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0