Stöld...

Hannapanna hade fyllt i en sån fruktansvärt rolig lista så jag har nu valt att stjäla den så ni får veta en massa matnyttigt om mig :p Kommer till största del vara ärlig o öppen i mina svar men kanske inte i alla :p

1. Hur gammal är du om fem år?
Fy bubblan jag är då 30 och ska alldeles snart fylla 31, herregud, hemska tanke....

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sötaste Josefine

3. Hur lång är du?
Alltså eftersom jag är så fruktanvärt kort tänker jag ej dela m mig av exakta mått, men kortare än 160 cm :p

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Me and Marely

5. Vem ringde du senast?
Josefine :p

6. Vem ringde dig senast?
Josefine :p

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hmmm.....

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ja föredrar nog att ringa men jag föredrar att få sms ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lyckligt gifta sen 21 år tebax :p

10. När såg du senast din mamma?
Fredagen den 2 Januari

11. Vilken ögonfärg har du?
Tjaaa, brun/svart

12. När vaknade du i dag?
Jag vaknade en massa gånger idag första gånger 5.30, sen kl 7 o sen klev jag upp kl 9....

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ja, jinglebells om det nu stavas så :p

14. Vilken är din favoritplats?
Får hålla m Hanna på den punkten o säga sängen, älskar att sova mkt o länge ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Just nu skulle jag nog säga skolan o Q-huset....

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Åååååå, jag har verkligen ingen aning, men jag väntar spänt för att få se....

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Döden o den gör det fortfarande....

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Richard, hahhahhahah, så hmla skoj den killen kan vara ibland :p

19. Hur stor är din säng?
140 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover i trosor, lärade mig i scouterna att för att hålla kroppsvärmen uppe ska man sova i så lite som möjligt ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två....

23. Hur många landskap har du bott i?
Två

24. Vilka städer har du bott i?
Hmm, tjaaa, Värmdö, Nacka och Halmstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor, jag älskar skor, massa massa kan inte få nog :p

26. Är du social?
Jupp, jag e nog allt en social männsika

27. Vilken är din favoritglass?
Glass e la inte min favorit men jag får nog säga Cookie Dough

28. Vilken är din favoritefterrätt?
En favorit, pyttsan, här älskas nästan all mat :p

29. Tycker du om kinamat?
Jaaaaaaaaaaaaaaa......

30. Tycker du om kaffe?
Jupp, i alla former :D

31. Vad dricker du till frukost?
Dricker, jag dricker inte min frulle :p

32. Sover du på någon särskild sida?
Det är nog lite olika men som bäst sover jag nog på mage....

33. Kan du spela poker?
Ja, det kan jag, har jue tom vunnit pengar på poker ;)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Det är jue bland det bästa som finns :D

35. Är du en beroendemänniska?
Jupp.....Trist men sant....

36. Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Jupp, ganksa många, en kusin, en faster o min x svåger är säkert nån jag glömt nu .....

37. Vill du ha barn?
Absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Kan o kan, kan göra mig förstådd på engelska o ett par fraser på spanska kan jag oxå :p

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor, resor god mat, jag ganksa mkt, svårt att välja....

42. Äger du dyrbara smycken?
Jo några....

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Alltså jag kollar ej på Tv så har ingen aning....

44. Kan du rulla med tungan?
Jupp....

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmmm, roligaste, det var en bra fråga...hmmm, nej jag venne faktsikt

46. Sover du med gosedjur?
Nope...

47. Vad har du för ringsignal?
Takidas Handlake Village

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jupp, jag har byxorna jag kom till Sverige i kvar :D

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett sår på handen :p

50. Flirtar du mycket?
Alltid, det e jue härligt :p

51. Kan du byta olja på bilen?
Nope...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope......

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Skrivprocessen

54. Läser du dagstidningen?
Nope...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope....

56. Dansar du i bilen?
Jo det e klart att det händer.....

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol, lyssnar jag på just nu ;)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett telefon nummer...

59. När var du i kyrkan senast?
När mina fina vän Katta gifte sig :D

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Alltså jag var inget större fan av skolan då så jag hade verkliegn ingen.....

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Har jag nog aldrig gjort, förstår verkligen inte charmen i sånt.....

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Bra fråga, får nog säga pappa.....


Ja, hoppas ni njöt riktigt ordentligt nu!!!


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Marley and me heter den....



32. Är du lika trög, eller lika rolig som Hanna?

2009-01-14 @ 09:26:01
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

jag tror hon är lika trög... eller så är det sandra och jag som är smarta och lisa och sara som tänker för mkt ;) /h

2009-01-14 @ 10:15:51

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0