Sponge & Goofy a match made in heaven...

Heeeeeeeeeelg, ja nu e det helg minsann, fan vad gött...Jag har börjat helgen m o tvätta o städa lite grann gött när det e rent o fint :p Helgen är efterlängtad, ikväll så ska jag o Goofy mysa som aldrig förr, det blir massor av dåliga filmer, middag o antagligen ostbågar om jag känner Goofy rätt ;) Härligt o få leka m Goofy, var jue länge sen nu, o kärlek kan jag behöva i massor o det brukar hon ge mig en massa så jag kan inte annat än o längta tills ikväll :D Det är inte bara fredagen som bjuder på trevligheter utan även morgondagen, en liten sväng på stan o sen fest, först förfest hemma hos Hanna o Johan o sen utgång, skojsigt värre, Goofy som avla ett nyårslöfte som löd att hon skulle ha ett vitt år ska oxå förtära alkohol, hon har ingen självdiciplin den unga fröken men det gör mig bara glad :)

Nu tänkte jag faktiskt kolla på ett avsnitt av Greys innan jag ska fortsätta städa.... Jag vill önska er en riktigt grym helg, o jag vill speciellt önska två av mina finaste en alldels alldeles underbar kväll ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Du är bra omtyckt du fröken! /H&L

2009-01-09 @ 13:14:35

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0