Spökar det lr e det karma?!

Sen det nya året började har saker o ting börjat försvinna o jag förstår verkligen inte hur, alltså det är mest kläder men jag har sedan i fredags inte hittat min bilstereo, lr tjaaa steron o stereon fronten e iaf borta, hur kan det hända lixom?! Jag bär den mellan lägenheten o bilen, vad händer på vägen lixom nån rånar mig på en front, nej alltså jag tror att det är nån som försöker säga mig ngt frågan e bara vad, jag lovar att jag ska göra som "du" vill men det är lättare om vi har en öppen dialog.... Sjukt jobbigt om jag nu blir tvungen o köpa mig en ny stero, kostar la skjortan kan jag tänka, men utan stero kommer nästa resa till Sthlm bli en helvetesfärd, frågan e vem jag ska lura o installera steron om jag nu måste köpa en ny, kanske ngt jag borde klara själv iof, ja jo jag skulle jue iaf kunna försöka, ska jue trots allt bli en självständig ung fröken detta året ;) Så snälla rara söta ni har ni sett en front på vift, lr vet ni vad "nån" försöker säga mig, hojta till TACK!!!


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

jag har inte sett den i alla fall.. eller har jag det?

2009-01-19 @ 22:16:51
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

"håll reda på dina saker" säger ngn

2009-01-20 @ 09:57:11
Så här skrev: Sandra

Ngn: Jo jag vet att jag borde vara lite bättre på o hålla reda på mina saker :p Har du nån mer info som du kan delge kanske?

2009-01-20 @ 12:05:05
URL: http://sponge.blogg.se/
Så här skrev: Sandra

du förstorar allt /ngn

2009-01-20 @ 14:20:30

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0