Onsdag, onsdag & åter onsdag....

Ja, som ni alla säkert redan vet är det onsdag idag, onsdag egentligen tycker jag att det är lite märkligt för halva veckan har jue redan gått o vad har hänt inte ett jota, lr jo det har det iof visst det, jag o Josefine har jue pluggat en massa o jag har haft en hel del kvalitetstid m mig själv....

Idag ska jag på opponering av våran hemtenta o sen ska vi ge respons på Hanna o Lisas hemtenta, jag tror faktikst att det kommer gå väldigt smärtfritt eftersom vi bara ska vara i skolan i en timme :p Ska nog ta o ringa o kolla m Johanna hur det var..... Ja vad händer resten av dagen då, inte mkt, lr jo föresten för att det är första kåren ikväll o jag o Johanna ska nog dit, vi kankse får m Linda o Cissi oxå om vi har tur :D Kan bli riktigt skoj, är jue bara första o kanske sista kåren som e skoj för de är de enda gångerna som det är mkt folk......

Annars kommer denna vecka passera utan några större event, Imon så ska jag o Josefine sitta o finslita på vår tenta, ska jobba på en skola på fredag, det är jue riktigt skoj o ett klirr i kassan e jue aldrig fel, sen vet jag inte vad som händer på lördag, men ngt ska jag nog allt kunna hitta på......Får la hoppas på att det händer ngt som jag har en liten önskan om iaf :p men men..... Och jaaaaaaaa , om tre timmar har jag helg igen, wiiiiiiiii fan vad gött!!!!

Nu ska jag ta o göra mig lite vacker, emn ni får ha en alldeles alldeles underbar dag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Eh va? Vad har jag nu gjort då? :/

2009-01-14 @ 11:25:59
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: K

Jo söt jag vet att de inte var du o jag skrev inte så heller utan ja skrev att ni hade gjort slut :)

Bröllopet var mest riktat till en annan vän men lite till dig ändå för jag vet att ni hade det tufft under hösten. Ska bara understryka att det inte var illa menat utan att det måste varit jobbigt för er att dela en sån grej med nån som allt inte var så bra ihop med. Gah, jag är kass på att förklara vad jag menar inser jag nu... :/

2009-01-14 @ 12:32:53
Så här skrev: Anonym

hejhej

2009-01-14 @ 18:23:48

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0