Märkliga människa...

Alltså det finns allt bra konstiga människor, i torsdags fick jag ett fint sms där det stod : Hej du vaknar upp i ett rött rum utan fönster och dörr ingen panik du är bara i mitt hjärta kram ;), smickrad blev jag jue själlvklart, men eftersom jag inte hade nummret inlagt i min mobil blev jag oxå lite undrande så jag skickade ett sms tebax o skrev: Nu blev jag smickrad, men jag har inte ditt nummer inlagt så jag blir lite nyfiken på vem du är...... Efter detta skickade männsikan under loppet av typ två timmar ca tjugo sms, av väldigt märklig karaktär + en bild på sig själv vilken iof var fejk, till slut bestämande jag o Josefine oss för att driva m människan så vi började göra det men då var plötsligt "dets" mobil avstängd, o det har den vart tills i morse 5.30 tydligen för då fick jag dels en leverans rapport o ett nytt sms där det stod; Japp är du kvar? Alltså min första tanke var jue att det är nån av mina vänner som driver m mig, jag har verkligen gått igenom alla det skulle kunna tänkas vara, men ingen av dem är det, jag kan jue iof ha missat nån, har ni ngt förslag på vem det skulle kunna vara?! Min andra tanke var att "det" har skickat fel, men eftersom detta troligen är ett kontantkort, nummret går ej o hitta på varken hitta.se lr eniro o bara används ibland, så tänker man skickar inte såna typer av sms om man inte har nummret inlagt i mobilen, lr har jag fel......Ni som känner mig väl, vet hur stört jäkla nyfiken jag är jämt, så detta är riktigt jobbigt för mig, men efetrsom nummret nu är på ska Josefine ringa sen när jag kommit hem till henne, håll en tumme för att vi lyckas komma på vem "det" är :p

Ha en fin dag nu mina små rumpnissar :D Och som sagt håll en tumme lr två för att min nyfikenhet kommer att stillas ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

1. för att bota din rastlöshet verkar det vara ett ypperligt tillfälle att träna lite..



2. Lycka till med att ringande. Hör av er när ni vet!

2009-01-13 @ 10:28:53
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Johanna

Lycka till me ringandet hoppas nu denna mysiska person svsrar!! Hör av dig om du får reda på vem ja e ju oxå nyfiken ;p

2009-01-13 @ 10:42:39
Så här skrev: Anonym

berätta sen :) vi vill veta!! h

2009-01-13 @ 11:33:05

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0