Lördag!

Kvällens bravader gick mkt bra igår, jag är mycket glad o bara ler ;) Härligt, jag kan jag vet hur man gör o jag e bra, vi fixade det :p

Lördag i dag minsann, ska ta o sätta mig o plugga lite hade jag faktiskt tänk....Ikväll ska jag i väg o bowla o dricka lite öl m Goofy o hennes Mr, troligen följer Hanna o Johan med oxå skojsigt, länge sen jag bowla undra varför man inte gör det oftare egentligen, relitivit billigt o sjukt skoj nöje ;)

Tack så himla mkt mina fina för kommentarrna om min "nya" blogg, gillar kommentarer mer sånt tack! Hoppas ni hade det riktigt mysigt i går Hanna o Katta, o Johanna tack för peppen ;)

Ha nu en grym lördag mina vänner!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0