Lördag!

Lördag idag, wiii...Jag o Johanna började lördagen m o träna, gött att vara igång igen o det är nästan så att jag ser fram emot morgondagens träningsverk :p Annars har jag inte gjort så mkt mer idag, vilat en massa då en person höll mig vaken större delen av natten.... Ikväll ska jag iväg på festligheter skoj som attan, Förförfest hemma hos mig jag, Johanna o Hanna, sen blir det förfest hemma hos Tiina o Robert, ska blir spännade o se vad de gjort med lägenheten det är nämligen Josefines gammla så det kommer känns lite märkligt att vara där uten henne o alla deras saker men de har säkert fått det fint :) Sen blir det sjävklart utgång, Mårtensson såklart :) Kameran ska få följa med mig ikväll hade jag tänkt så är ni riktigt snälla så får ni se kort från den kommande kvällens bravader sen :p

Fy så jobbigt innan jag kan börja njuta av kvällen måste jag bege mig in till Hemköp o handla lite, jag pallar ej fy så jobbigt, tar jue hela fem min o gå in, dagens I-lands problem, ge mig ork o lust att gå in o det e NU!!!!!

Hoppas ni får en lika grym lördagkväll som jag ska ha!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0