Löööördag....

Lördag idag minsann, har jue redan haft helg i typ två dagar, så det har jue vart gött, lr iof helg o helg igår så jobbade jag i en F-1 väldigt skoj har aldrig haft de små förskolebarnen förut så det var både lörorikt o roligt vll jag lova er...Dock blir man fruktansvärt trött av bara en dag, hur ska det gå sen lixom när man ska ha o göra m de små liven varje dag :p Jajjaja, det var jue som sagt iaf skoj, lärorikt o ett klirr i kassan :D

Idag så ska jag ta o städa tänkte jag lägenheten har nu skrikit efter städning ettag så jag får väl vara snäll o göra det helt enkelt... Ikväll blir det parteeeey, skojigt värre, Hanna o jag ska hem till Frida o fira hennes examen, skojigt som attan, sen blir det utgång får la hoppas att de blir en riktigt skoj kväll, men o andra sidan den blir la inte roligare än man gör den, o jag ska göra denna kvällen minnesvärd så:p

Ojojoj klockn tickar på måste springa ner till bilen o lägga i pengar...

Ni får ha en kanon lördag mina fina små rumpnissar!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Hoppas du får kul ikväll gumman... Själv får man la va hemma å glo på tv i sin ensamhet :( bläää men får se fram emot nsta helg ist :) Å ta de lugnt ikväll oxå :p pusspuss

2009-01-17 @ 14:31:24

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0