Livsnjutare...

Ja, nu ni nu har jag precis vart på seminarium för fyra böcker, måste säga att det var som att stjäla smågodis från ett barn :p Alltså det gick mkt snabbt o smärtfritt...Nu är det bara hemtentan som ska jobbas på men jag o Josefine har ändå kommit långt så jag har absolut ingen ångest för den, gött livet leker, solen skiner som aldrig förr utanför mitt fönster o jag mår oförskämt bra, är det inte härligt så säg ;)

I kväll ska jag umgås med mina fin fina Halmstad flickor, spela spel, dricka lite vin o bara mysa, en liten uppstart på den här terminen, har saknat dem o Halmstad väldigt mkt när jag vart i Sthlm, så jag kan inte annat än säga att Halmstad o mina underbara vänner här nere gör att det värmer lite extra i hjärtat! Som sagt detta kommer bli ett kalas år, jag ser verkligen fram emot allt som året har att erbjuda :D

Hoppas ni får en kanon dag mina underbara små rumpnissar :D

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0