Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta...

Vaknade för cirkus en kvart sen, alltså jag älskar verkligen o sova, det e verkligen det bästa somm finns, nästa iaf :;p I morse var  sängen dessutom extra skön, jobbigt värre, men det var bara till o kliva upp för idag blir det en låååååååång dag hemma hos Josefine m en massa plugg....Denna vecka kommer att bestå av många timmar framför datan m hemtentan, vi har jue faktiskt inte sådär jätte mkt kvar att skriva men vi måste trycka in en del referenser och formulera om en del meningar, tur e jue iaf att jag tycker att tentan är intressant!

Lördagen var till belåtenhet som alltid, Hanna o Johans försfet var som alltid lika skoj, jag fattar ej hur dem lyckas :p Antagligen är det för att de har så grymma vänner som gör förfesterna så skoj ;) Efter Hanna o Johan blev det Mårtensson o en massa dans o annat skoj, Hanna bjöd på shot vilket trooligen bidrag till att jag mådde skir igår, men men det var kvällen iaf värd.... Igåt så lekte jag m Hanna, vi åt kinamat o var allmänt bakis, du e mysig pluttan :p. 

Idag åker mina kära föräldrar till Goa i två veckor jag är inte ett dugg avundsjuk nej nej, jag gillar verkligen det gråa vädret Halmstad bjuder på :p Jajajja, de är iaf väl värda resan o kommer ha kanon skoj! Hoppas på att få se mängder m bilder o videos när de kommer hem.....

Nu ska jag ta o äta min dagliga ranson av havregrynsgröt o göra mig i ordninng!!

Hoppas ni får en fin måndag o en kannon vecka!!!


                                  

Indien                                                                 Sverige

Valet känns svårt.........



Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

sötnöt!!! du är svampen som ger mer ju mer man kramar :D puss på dig och allt fint du har att ge /h

2009-01-12 @ 20:04:49

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0