Heeeeeeeeeeelg :D

Idag är det fredag, underbara vackra fredag :) Jag fick iof helg redan igår, jag o Goofy firade in helgen m köttfärspaj o alkohol, mysigt som attan, händer jue inte lika ofta som förr i tiden så det blir lite extra varje gång.... Min helg blir relativt lugn, idag ska det pluggas, städas, promeners/joggas o ikväll blir det en sväng till Bulls o sen ett besök hemma hos mig hehhehehhe, lite smått nervös e jag inför kvällen men det ska nog gå bra :p Imon så ska jag ta o plugga lite till sen ska jag bowla m Goofy o hennes Mr, trevligt trevligt :) Ja nu har ni fått en sjukt skoj redogörelse för vad jag ska roa mig med ihelgen, nu tycker jag att ni kan dela med er av vad ni ska göra, o då speciellt Sabine o Katta ;)


Vad gillar ni min nya design på bloggen då? Kändes jue inte riktigt rätt att ha kvar den gamla, så Goofy har hjälpt mig o göra en omstylning, jag tycker den e helt ok nu iaf :)


Om jag ska ta o sätta igång m dagen alla bestyr nu då!


Ha en fin fredag o en alldeles alldeles underbar helg mina små rumpnissar!!


Over and Out!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Inte av mig!!! :)

2009-01-30 @ 10:47:32
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Johanna

ojoj så du får besk ikväll :p Va kul hoppas de går bra:) fin din sida blev oxå ;)

2009-01-30 @ 13:38:28
Så här skrev: Lisa

Den blev riktigt fin om jag får säga det själv :P Ja, du vet ju typ vad jag ska göra så jag orkar inte dra det nu ;)

2009-01-30 @ 14:43:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Din blogg är helt sjukt snygg nu skrutt, önskar jag hade tålamod att göra likadant i min, men vafan jag orkar inte ens skriva nåt i den så det projektet lär aldrig dras igång (kanske kan låna Lisa av dej?!)



Helgen blir lugn och skön, ikväll ska jag hjälpa min man att hitta en kostym till Eleonors bröllop, sen ska vi äta ute för en gångs skull, vete KATTEN vart del blir ;p Imorrn ska vi ta en långpromenad och sen är det inte riktigt bestämt vad vi gör resten av dan, kanske åker o bowlar eller nåt. Söndag ska jag o syster yster se klart säsong 3 av heroes och ja sen är ju helgen slut ;)



Men visst är det bara nån vecka kvar tills du kommer hit? vare inte samma vecka som Eleonors bröllop? Det är iaf lör 14 februari. Jamen puss pådej lilla söt!!!

2009-01-30 @ 15:45:47

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0