En helt vanlig onsdag :p

Idag är det onsdag minsann, lill lördag dock ska jag inte roa mig som man gör när det e lilla lördag, lr tjaa hur rpar man sig en lill lördag egentligen, fick för mig att man skulle förtära alkohol men så kanske det inte ska vara, lr?!

Jag har haft skola idag, mellan 9-16 låååååång dag men det har faktiskt gott väldigt fort, kan bero på att jag gick o la mig relativt tidigt för o vara Sponge igår men framförallt har nog dagen gått fort för att den har varit väääääldigt givande, har lärt mig en hel del, gött som attan :)

Snart så kommer Hannapanna hit o myser m mig iaf, så jag slipper jue spendera denna lill lördag kväll ensam iaf....Hade tänk o skriva lite mer men nu kom hon så baj baj mina vänner, hoppas ni får en fin kväll...


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0