Det var det, det....

Så där ja, då har jag just kommit hem...Har vart på Mårtensson en sväng o tagit en öl o snackat skiit i goda vänners lag...Sen gick några av oss vidare o kollade på bio, Wallander, fy sicken kass rulle det var, men inte i närheten av hur kass jag som person är....Fuck fuck,  hur jävla svårt ska det behöva vara lixom, visst jag e rookie, men endå nervös utan dess like, helt fucking otroligt, jag e inte skapt för sånt här :( Jag är jue lixom en rätt glad o lätt person o ha o göra m i vanliga fall men icke, varför inte bli totala motsatsen....Så nu kan jag lägga ännu en till handlingarna trist men sånt e la livet, life goes on, lr hur, kommer bli en del pinsamma tillfällen framöver, men det e la bara till o bita i det sura äpplet, fy nej blä o tvi nu ska jag ta o dra täcket över mig, hata mig själv o drömma mig bort till tillfällen då jag faktsikt inte e en helt lam människa....

Sussa sött alla fina!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0