Är du kär?!

Idag har det varit en riktigt lång dag för stackars Sponge, skola mellan 9-15 o sen var det dags för att gå o göra om mina naglar, fy som jag har längtat, tröttande på det glittrande tipparna för vääääääääldigt länge sen, men nu är tipparna vita o kortare mkt trevligt, svårt att tröttna på detta :p A som jag gör naglarna hos e så rolig, det första hon säger till mig är, det bara strålar om dig Sandra, är du kär? Hhahahaah, kul att höra att det strålar om en mitt i de mörkaste vintertider, kan jue iof haft ngt o göra m min ljusblå tröja jag haft idag ;) Rolig är hon iaf :D

Igår så var jag hemma hos Hanna o Johan o åt söndagsstek o kollade på film, filmen var la inte den bästa jag sett boogyman 2, men maten som fina Hanna hade lagat var nog bland det godaste jag ätit, så duktig o sååååå gott var det, satt betydligt bättre än vad den där söndgas pizzan brukar kan jag lova er....Det var iaf en mkt trevlig kväll, m mkt trevligt sällskap ;)

Veckan som kommer, kommer bli lååååååååång, många heldagar i skolan o endast ledig på fredag, helt sjukt svårt att vänja mig vid detta då vi förra terminen gick typ max tre timmar i skolan varje dag, men det ska nog gå ska ni se, behöver ej oroa er för att jag ej skulle palla :P Dock e frågan hur det kommer att gå m allt som är att läsa när jag kommer hem för skolan, men men det e la bara o bita ihop antar jag, lr har ni ngt tips på hur jag ska klara av detta....Nej fy vad jag svamlar nu, kanske ska ta o rota fram ngt o äta, hungrig som ett as :p

Hoppas ni haft en fin dag o får en alldels alldels underbar kväll!!!


Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0